Verzending & Levering
We begrijpen dat je enthousiast bent om je bestelling te ontvangen! Bij Stitchonomy proberen we het proces zo snel en efficiënt mogelijk te laten verlopen. Als je jouw bestelling vóór 12 uur ‘s middags plaatst, wordt deze nog dezelfde dag verzonden. Als je later op de dag bestelt, zorgen we ervoor dat je bestelling binnen één werkdag wordt verzonden. Dit betekent dat je niet lang hoeft te wachten om je nieuwe aanwinsten te ontvangen!
Wij verzenden je pakket met PostNL, en binnen Nederland duurt dit normaal gesproken 1 tot 2 werkdagen. PostNL bezorgt van maandag tot en met zaterdag tot 21.30 uur, wat betekent dat je jouw pakketje snel kunt verwachten. Als je in België woont, duurt de levering meestal iets langer, tussen de 3 en 5 werkdagen. Zodra je pakketje onderweg is ontvang je van ons een Track & Trace link. Met deze link kun je je bestelling volgen terwijl het onderweg is.
Soms kan een pakketje wat langer doen over de reis dan verwacht. We vragen je vriendelijk om nog twee (2) extra werkdagen te wachten voor eventuele vertragingen. Als je bestelling dan nog niet is aangekomen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om je te helpen en samen te ontdekken waar je pakketje zich verstopt heeft!
Uiteraard kost het versturen van pakketjes geld. Maar we houden het graag eenvoudig, dus hanteren we een vaste verzendprijs van €4,95 binnen Nederland en €5,95 naar België. En het wordt nog beter, want bij bestellingen vanaf slechts €50 euro bezorgen we je pakket helemaal GRATIS!
Om de status van bestelling te controleren en te zien of je pakketje al onderweg is kun je inloggen op je account. Heb je als gast afgerekend? Dan heb je in principe een bevestigingsmail ontvangen en krijg je later een verzendbevestiging. Het kan gebeuren dat onze e-mails per ongeluk in je spamfolder belanden. Als je ze daar niet kunt vinden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zullen graag controleren of je bestelling correct is doorgekomen en verzonden.
Veelgestelde Vragen
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wat is de geschatte levertijd van mijn bestelling?
Wat zijn de verzendkosten?
Kan ik mijn bestelling volgen zodra deze is verzonden?
Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
Ik heb geen bevestigingsmail/verzendbevestiging gekregen?
Bieden jullie ook internationale verzending aan?
Mijn pakket is nog niet binnen en de levertijd is al verstreken?
Staat je vraag er niet bij?
Neem dan contact op via de knop!