Garantie & Klachten​

Als je bestelling niet klopt, neem dan contact met ons op via info@stitchonomy.nl en we zullen graag onderzoeken wat er is gebeurd en hoe we het kunnen oplossen. We doen ons best om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je bestelling.

Wanneer je te maken krijgt met beschadigde of defecte artikelen, begrijpen we hoe vervelend dat kan zijn. Ons beleid is om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Binnen twee maanden na ontvangst van je bestelling kun je een e-mail sturen naar info@stitchonomy.nl. Voeg foto’s van zowel de envelop als het product toe. We zullen ons best doen om kosteloos een nieuw product naar je te verzenden. Als we echter besluiten om het product retour te willen ontvangen, zorgen we voor een retourlabel. In het geval dat we geen vervangend product kunnen versturen, krijg je uiteraard het volledige aankoopbedrag terug.

Wat betreft garantie en waarborg: je hebt standaard 30 dagen niet-goed-geld-terug-garantie voor ongeopende en ongebruikte producten. Als je een product hebt geopend en niet tevreden bent, neem dan contact met ons op. We staan klaar om je te helpen.

Zelfs als je een product hebt geopend of gebruikt, kun je het binnen de 30 dagen garantieperiode retourneren. Houd er echter rekening mee dat als het product hierdoor is beschadigd of onverkoopbaar is geworden, de waardevermindering wordt afgetrokken van het terug te storten bedrag, en dit kan oplopen tot 100%. Digitale producten vallen buiten de garantie.

Als het product tijdens de garantieperiode niet meer beschikbaar is, geven we je de keuze om het aankoopbedrag terug te laten storten of een vervangend product van dezelfde of mindere waarde te selecteren. In het laatste geval storten we het restbedrag terug.

Mocht je ooit een klacht hebben, kun je altijd bij ons terecht via info@stitchonomy.nl. We zullen ons uiterste best doen om je klacht naar tevredenheid op te lossen. Zorg ervoor dat je voldoende informatie verstrekt, waaronder bestelgegevens, leveringsdata, een gedetailleerde omschrijving van je klacht en eventuele foto’s om ons te helpen de situatie beter te begrijpen.

Veelgestelde Vragen

Wat is de procedure voor het omgaan met beschadigde of defecte artikelen?

Wat vervelend dat je product kapot is aangekomen! Wij sturen je graag kosteloos een nieuw product toe. Stuur hiervoor binnen twee maanden van ontvangst een mail naar info@stitchonomy.nl met foto’s van de envelop en het product waarbij de beschadigingen zichtbaar zijn. Mochten we het product retour willen ontvangen, zullen we je een retourlabel sturen. Indien het niet mogelijk is om een vervangend product te versturen, krijg je uiteraard je volledige aankoopbedrag retour.

Je hebt sowieso 30 dagen niet goed geld terug garantie op ongeopende en ongebruikte producten. Indien je een product geopend hebt en je bent niet tevreden neem dan contact met ons op – we helpen je graag verder!
Alleen digitale producten zijn uitgezonderd van de garantie. Ook een geopend of gebruikt product mag retour worden gezonden binnen de 30 dagen garantie. Als het product hierdoor beschadigd is of onverkoopbaar is geworden dan word de waardevermindering ingehouden op het terug te storten bedrag. Dit kan oplopen tot 100%.
Als we een product niet meer op voorraad hebben of krijgen dan kan je kiezen om het aankoopbedrag terug te laten storten of een vervangend product uit te kiezen van dezelfde of mindere waarde waarbij in het laatste geval uiteraard het restbedrag terug wordt gestort.
Wij bekijken per geval of het nodig is om het product retour te zenden. Als we het product graag terug hebben dan zullen we je een retourlabel zenden – je betaalt dus nooit voor het retour zenden van een kapot product.
Oops! Jammer dat er iets mis is gegaan met je bestelling. Neem even contact met ons op via info@stitchonomy.nl en we zoeken graag uit wat er gebeurd is en hoe we het voor je kunnen oplossen!
Oei, soms gaat het ondanks de beste bedoelingen toch niet goed, dat kan gebeuren. Je kunt met je klacht altijd bij ons terecht via info@stitchonomy.nl. Wij zullen ons best doen om je klacht naar tevredenheid op te lossen.
In ieder geval genoeg informatie om het voor ons mogelijk te maken je klacht goed te behandelen. Denk hierbij aan bestelgegevens, leveringsdata een goede omschrijving van je klacht en eventueel foto’s.
Als we er samen niet uitkomen heb je altijd de optie om je klacht te registreren op het ODR-platform van de Europese Commissie.

Staat je vraag er niet bij?

Neem dan contact op via de knop!