
Ik ben Alyssa – borduurexpert en ontwerpster – kan ik je ergens mee helpen?
Veelgestelde Vragen
Bestellen & Betalen
Hoe plaats ik een bestelling in jullie webshop?
Zijn de producten op voorraad en klaar voor onmiddellijke verzending?
Een product is niet op voorraad, kan ik het nabestellen?
Wanneer een product eventjes niet op voorraad is, kun je deze soms nog nabestellen! Dit staat altijd vermeld op de productpagina. Als nabestellen niet mogelijk is, kun je altijd een e-mail alert instellen op de productpagina. Zo ben je altijd als eerste op de hoogte!
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
We accepteren de meest gebruikte betaalmethoden waaronder iDeal, PayPal, Apple Pay, Klarna en Bancontact.





Hoe veilig is het afrekenproces?
Kan ik een factuur of ontvangstbewijs ontvangen voor mijn bestelling?
Ja, je ontvangt meestal een factuur of ontvangstbewijs bij je bestelling. Deze documenten zijn handig voor je administratie en kunnen worden gedownload of per e-mail worden verzonden. Als je een factuur nodig hebt met BTW nummer neem dan even contact op via info@stitchonomy.nl
Verzending & Levering
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wat is de geschatte levertijd van mijn bestelling?
Wat zijn de verzendkosten?
Kan ik mijn bestelling volgen zodra deze is verzonden?
Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?
Ik heb geen bevestigingsmail/verzendbevestiging gekregen?
Bieden jullie ook internationale verzending aan?
Mijn pakket is nog niet binnen en de levertijd is al verstreken?
Annuleren & Retourneren
Wat is het retourbeleid voor online gekochte artikelen?
Naast de wettelijk verplichte bedenktermijn van 14 dagen geven we je graag even de tijd. Daarom kun je bij Stitchonomy tot 30 dagen na je aankoop je bestelling, zonder opgaaf van reden, retour zenden. Indien je de retourprocedure correct hebt voltooid krijg je het gehele aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug. Alleen de retourkosten zijn voor je eigen rekening.
Wanneer heb ik mijn geld terug?
iDeal: 2-3 werkdagen
Klarna: 5-7 werkdagen
PayPal: maximaal 5 werkdagen
Creditcard: maximaal 30 dagen
Apple Pay: maximaal 5 werkdagen
Kan ik een product retourneren dat ik in de uitverkoop heb gekocht?
Ja, je hebt ook wettelijke bedenktijd bij producten die je hebt gekocht in de uitverkoop. Hiervoor geldt hetzelfde als reguliere producten – je hebt bij ons 30 dagen geld terug garantie.
Wat moet ik doen als het product defect of beschadigd is bij ontvangst?
Wat is het proces voor het annuleren of wijzigen van een bestelling?
Garantie & Klachten
Wat is de procedure voor het omgaan met beschadigde of defecte artikelen?
Wat vervelend dat je product kapot is aangekomen! Wij sturen je graag kosteloos een nieuw product toe. Stuur hiervoor binnen twee maanden van ontvangst een mail naar info@stitchonomy.nl met foto’s van de envelop en het product waarbij de beschadigingen zichtbaar zijn. Mochten we het product retour willen ontvangen, zullen we je een retourlabel sturen. Indien het niet mogelijk is om een vervangend product te versturen, krijg je uiteraard je volledige aankoopbedrag retour.
Wat is de garantie of waarborg voor de producten?
Wat zijn de uitzonderingen en beperkingen van de garantie?
Wat als het product tijdens de garantieperiode niet meer verkrijgbaar is?
Moet ik het product terugsturen voor reparatie of vervanging?
Mijn bestelling klopt niet, wat moet ik doen?
Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Welke informatie moet ik verstrekken bij het indienen van een klacht?
Hoe kan ik een geschil oplossen als mijn klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost?
Privacy & Cookies
Wie is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens bij Stitchonomy?
Welke persoonsgegevens verwerkt Stitchonomy?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.